loading...
گیتاریست های حرفه ای
farnood poshtdar بازدید : 1179 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

سلام دوستان گیتاریست.امروز چندتا آهنگ از خودم رو با شعر از خودم و گیتار نوازی از خودم براتون میزارم.البته بعضی جاهای آهنگ سوتی دادم شما زیاد جدی نگیرید.توجه نظر هم حتما بدید حتی اگه می خوایید فحش هم بدید.نظر شما باعث پیشرفت من میشه.

لینک:http://s1.picofile.com/file/7834165806/farnood_music.zip.html

 

به من زنگ بزن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره ترانه هایی که خوندم چیست ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 600
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 1,490
  • بازدید سال : 8,943
  • بازدید کلی : 272,217
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک

    ................

    رنک الکسا

    ..............

    ابزار وبلاگ

    ................ Online User ............