loading...
گیتاریست های حرفه ای
farnood poshtdar بازدید : 1390 دوشنبه 30 بهمن 1391 نظرات (0)

شهرام شکوهی                              مدارا                                ریتم 4/4 SPANISH

 

G                             AM

بیا با من مدارا کن            که من مجنونم و مستم

         F                                  C   

اگر از عاشقی پرسی         بدان دلتنگ آن هستم

G                             AM

بیا با من مدارا کن            که من غمگین و دل خستم

         F                         C                Em

اگر از درد من پرسی        بدان لب بر گفتگو بستم

 

G                              AM

بیا ازغم شکایت کن          که من همدرد تو هستم

         F                         C                Em

اگر از همدلی پرسی         بدان نازک دلی خستم

G                              AM

بیا از درد جکایت کن        که من محتاج آن هستم

         F                         C                  Am

اگر از زخم دل پرسی       بدان مرهم بر آن بستم

 

G          AM         F        Em

{مجنونم و مستم  به پای تو نشستم

G          AM         F        ِC

آخر ز بدیهات بیچاره شکستم} (2)

 

G                             AM

برو راه وفا آموز            که من بال سفر بستم

         F                         C                Em

اگر از مقصدم پرسی       بدان راه رها جستم

G                             AM

برو عشق از خدا آموز     که من دل را بر او بستم

         F                         C                Em

اگرازعاقبت پرسی          بدان از دام تو جستم

 

G          AM         F        Em

مجنونم و مستم به پای تو نشستم

G          AM         F        ِC

آخر ز بدیهات بیچاره شکستم

 

G          AM         F        Em

مجنونم و دستم به دامان تو بستم

G          AM         F        ِC

هوشیار شدم اخر دام  تو جستم

 

G                             AM

مجنون ........................

         F          C                

............................مستم

 

G                             AM

عاشق .............................

         F                   C                

....................................

عاشقم و خستم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره ترانه هایی که خوندم چیست ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 600
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 435
  • بازدید ماه : 971
  • بازدید سال : 6,778
  • بازدید کلی : 270,052
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک

    ................

    رنک الکسا

    ..............

    ابزار وبلاگ

    ................ Online User ............