loading...
گیتاریست های حرفه ای
farnood poshtdar بازدید : 2889 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

اکورد گل یخ  کوروش یغمایی -۴/۴

 

 Am  Dm     G                                     Am    Dm         G                  Am

غم میون دو تا چشمون قشنگت لونه کرده                شب تو موهای سیاهت خونه کرده

E         Dm     F                                                   E    Dm      F              E

دوتا چشمون سیاهت مثل شبهای منه                     سیاهی های دو چشمت مثل غم های منه     

E           F     Dm          Am     A#        Am       Em          Am

وقتی بغض از مژه هام پایین میاد بارون میشه         سیل غمها آبادیمو ویرونه کرده

E          F           Dm              Am     A#       Am       Em    Am

وقتی با من میمونی تنهاییمو باد می بره                  دوتا چشمام بارون شبونه کرده

E          F         G                                    F                    E

بهار از دستهای من پر زدو رفت                        گل یخ توی دلم جوونه کرده

E           F            G                                     F                  E

تو اتاقم دارم از تنهایی آتیش میگیرم                   هی شکوفه تو این زمونه کرده

E         F       G                    E          Dm          F    Am

چی بخونم جوونیم رفته صدام رفته دیگه            گل یخ توی دلم جوونه کرده

 

حرفی واسه گفتن نذاشته جز اینکه گل یخ توی دلم جوونه کرده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون درباره ترانه هایی که خوندم چیست ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 600
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 112
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 9,105
  • بازدید کلی : 272,379
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک

    ................

    رنک الکسا

    ..............

    ابزار وبلاگ

    ................ Online User ............